1. 2022
  2. A Cultural History of the Other in Curriculum Design Transformation and Practice

    Fernández, R. F. F., 2022, Non-Inclusive Education in Central and Eastern Europe: Comparative Studies of Teaching Ethnicity, Religion and Gender: book. Bloomsbury Publishing, стр. 27 - 40 14 стр.

    Результаты исследований: Глава в книге, отчете, сборнике статейГлаваРецензирование

  3. 2021
  4. Critical literacy in Russia: book chapter

    Gudova, M., Guzikova, M. & Fernández, R. F. F., 1 янв. 2021, The Handbook of Critical Literacies. Pandya, J. Z., Mora, R. A., Alford, J. H., Golden, N. A. & de Roock, R. S. (ред.). Taylor and Francis Ltd., стр. 211-217 7 стр.

    Результаты исследований: Глава в книге, отчете, сборнике статейГлаваРецензирование

  5. Content edulcoration as ideology visualization in an English language coursebook

    Fernandez, R. F. F., Rubtsova, E. V. & Rojas, S. A. F., 2021, в: Praxema. 4, стр. 172-193 22 стр.

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатьяРецензирование

  6. ПОЛИЛИНГВАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ В ЭПОХУ ПОСТГРАМОТНОСТИ: монография

    Гудова, М. Ю., Гудов, В. А., Гузикова, М. О., Мурзина, И. Я., Рассказова, Т. П., Рубцова, Е. В., Симбирцева, Н. А., Фортеса Фернандес, Р. Ф., Шихова, О. Н., Язовская, О. В., Гудова, М. Ю. (ред.) & Сыманюк, Э. Э., 2021, Екатеринбург: Уральский государственный педагогический университет. 230 стр.

    Результаты исследований: Книга/отчетМонография/Сборник статей/БрошюраРецензирование

  7. 2020
  8. Communication Trends in the Post-Literacy Era: Polylingualism, Multimodality and Multiculturalism As Preconditions for New Creativity: monograph

    Guzikova, M. O. (ред.), Gudova, M. Y. (ред.), Kocheva, O. L. (ред.), Rubtsova, E. V. (ред.), Rasskazova, T. P. (ред.), Fedorova, K. E. (ред.), Golovatova-Mora, P. (ред.), Mora, R. A. (ред.), Fortesa Fernandes, R. F. (ред.), Rasskazova, T. P. (Переводчик) & Drozdova, A. V., 2020, Ekaterinburg: Издательство Уральского университета. 787 стр.

    Результаты исследований: Книга/отчетМонография/Сборник статей/БрошюраРецензирование

  9. Cultural Representations of Spain and Latin America in Spanish as a Foreign Language. A Critique: book chapter

    Fortesa Fernandes, R. F., 2020, Communication Trends in the Post-Literacy Era: Polylingualism, Multimodality and Multiculturalism As Preconditions for New Creativity: monograph. Екатеринбург: Издательство Уральского университета, стр. 302-316 15 стр.

    Результаты исследований: Глава в книге, отчете, сборнике статейГлаваРецензирование

  10. 2019
  11. Language and cultural awareness of a non-native ESP teacher

    Forteza Fernandez, R. F. & Batista Gonzalez, M. D. C., 2019, в: Интеграция образования. 23, 1 (94), стр. 23-36 14 стр.

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатьяРецензирование

  12. 2017
  13. TOWARDS ENHANCED OUTPUT: AN APPROACH TO REMEDIAL TEACHING

    Fernandez, R. F. F., 2017, 6TH ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE ON COGNITIVE - SOCIAL, AND BEHAVIOURAL SCIENCES (ICCSBS (OCTOBER 2017). Bekirogullari, Z., Minas, MY. & Thambusamy, RX. (ред.). FUTURE ACAD, стр. 46-57 12 стр. (European Proceedings of Social and Behavioural Sciences; том 32).

    Результаты исследований: Глава в книге, отчете, сборнике статейМатериалы конференцииРецензирование

  14. 2016
  15. Critical discourse analysis of key concepts in Obama’s statement: Cuba policy changes

    FORTEZA FERNANDEZ, R. F., 2016, в: Известия Уральского федерального университета. Серия 3: Общественные науки. 158, 11(4), стр. 191-206 16 стр.

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатья

  16. 2015
  17. Multimedia Resources as Examples of Polymorphic Educational Hypertexts in the Post-Literacy Era

    Goodova, M., Rubtsova, E. & Fernandez, R. F. F., 2015, в: Procedia - Social and Behavioral Sciences. 214, стр. 952-957

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатьяРецензирование

Назад 1 2 Далее

ID: 117571