1. 2020
  2. The Role of Multimodality and Technology in Teaching EFL to Visually Impaired Lower-Level Learners: book chapter

    Astanina, A. A., Boltenkova, Y. N. & Rassakazova, T., 2020, Communication Trends in the Post-Literacy Era: Polylingualism, Multimodality and Multiculturalism As Preconditions for New Creativity: monograph. Екатеринбург: Издательство Уральского университета, p. 182-193 12 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

  3. 2019
  4. THE IMPACT OF COURSE ORGANISATION (TRADITIONAL, BLENDED AND ONLINE) ON LEARNERS' WRITING PERFORMANCE

    Astanina, A., Ryabkova, G. & Beklemysheva, V., 2019, 13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (eds.). International Academy of Technology, Education and Development, p. 6651-6656 6 p. (INTED Proceedings).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  5. THE USE OF BLENDED LEARNING IN EFL READING: A CASE FOR ROSETTA STONE SOFTWARE

    Astanina, A., Ryabkova, G. & Beklemysheva, V., 2019, 13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (eds.). International Academy of Technology, Education and Development, p. 6728-6733 6 p. (INTED Proceedings).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  6. 2018
  7. CANDOS КАК ИНСТРУМЕНТ ОЦЕНКИ И ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ОРИЕНТИРОВАННЫХ ЯЗЫКОВЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ У СТУДЕНТОВ ВУЗА: статья в сборнике статей

    Астанина, А. Н., 2018, ТЕОРЕТИЧЕСКИЙ И ПРАКТИЧЕСКИЙ ПОТЕНЦИАЛ СОВРЕМЕННОЙ НАУКИ: сборник статей. Акутина, С. П. (ed.). Москва: Издательство "Перо", Vol. Том. Часть I. p. 38-40

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

  8. FOREIGN LANGUAGE EDUCATION QUALITY PERCEPTION: A CASE STUDY AT A RUSSIAN UNIVERSITY

    Astanina, A., 2018, 12TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (eds.). International Academy of Technology, Education and Development, p. 6219-6226 8 p. (INTED Proceedings).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  9. WRITING AT A RUSSIAN UNIVERSITY: STUDENTS' PERSPECTIVE

    Astanina, A. & Verbitskaia, N., 2018, 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2018). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (eds.). International Academy of Technology, Education and Development, p. 3071-3076 6 p. (ICERI Proceedings).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  10. 2017
  11. Современные методические инструменты самооценки языковых навыков студентов

    Астанина, А. Н. & Вербицкая, Н. О., 2017, In: Образование и наука. 19, 9, p. 164-181 18 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  12. Субъектное понимание понятия «Качество образования» в процессе языкового обучения в высшей школе

    Астанина, А. Н. & Вербицкая, Н. О., 2017, In: Вестник Ленинградского государственного университета им. А.С. Пушкина. 4, p. 279-291 13 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  13. Формирование субъективной оценки качества владения иностранным языком в историческом аспекте на примере России в период XI-XXI вв

    Астанина, А. Н. & Вербицкая, Н. О., 2017, In: Профессиональное образование в современном мире. 7, 3, p. 1208-1214

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Previous 1 2 Next

ID: 69353