1. 2022
  2. ПРОБЛЕМА ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ УСПЕШНОСТИ СОВРЕМЕННЫХ СТУДЕНТОВ: ЭКСПЕРТНЫЕ ОЦЕНКИ

    Вендекер, О. С. & Архипова, В. А., 2022, In: Казанский социально-гуманитарный вестник. 4 (55), p. 16-21 5 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  3. 2021
  4. 2020
  5. THE IMPLICATION OF PSYCHODIAGNOSTIC METHODS IN THE REVEALING OF THE STRUCTURE OF DIDACTODENIC NEUROSIS AND ITS IMPACT ON THE PROFESSIONAL QUALITIES OF A PERSON

    Sverdlov, S., Berdnikova, D., Gogoleva, I. & Arkhipova, V., 2020, 14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (eds.). International Academy of Technology, Education and Development, p. 4120-4125 6 p. (INTED Proceedings).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  6. РАЗВИТИЕ САМОСОЗНАНИЯ И ФОРМИРОВАНИЕ СОЦИАЛЬНО ЗРЕЛОЙ ЛИЧНОСТИ КАК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГИИ ОБРАЗОВАНИЯ: глава в книге

    Берзин, Б. Ю. & Архипова, В. А., 2020, ПСИХОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ: СОВРЕМЕННЫЙ ВЕКТОР РАЗВИТИЯ: монография. Ершова, И. А., Малых, С. Б. & Тихомирова, Т. Н. (eds.). Екатеринбург: Издательство Уральского университета, p. 9-22 14 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

  7. 2019
  8. ВЗАИМОСВЯЗЬ ОСОБЕННОСТЕЙ ИНТЕЛЛЕКТА И АКАДЕМИЧЕСКОЙ УСПЕВАЕМОСТИ У СТУДЕНТОВ РАЗЛИЧНЫХ ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ ТИПОВ

    Легостаева, Е. С., Чаликова, О. С. & Архипова, В. А., 2019, In: Педагогическое образование в России. 6, p. 138-143

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

ID: 10245456