1. 2024
  2. ОСМЫСЛЕНИЕ КАТЕГОРИИ БОЛЕЗНИ В КОНТЕКСТЕ БИОМЕДИЦИНСКОЙ И ГУМАНИСТИЧЕСКОЙ МОДЕЛЕЙ МЕДИЦИНЫ: ФИЛОСОФСКИЕ АСПЕКТЫ

    Гилязова, О. С., 2024, In: Научный результат. Социальные и гуманитарные исследования. 10, 1, p. 17-28 12 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  3. 2023
  4. THE SPECIFIC CHARACTER OF THE CONTEMPORARY RUSSIAN YOUTH POLICY IN THE CONTEXT OF PROBLEMATIZATION OF THE YOUTH SUBJECTNESS PRINCIPLE

    Gilyazova, O. S., 2023, In: Современная наука и инновации. 2 (42), p. 226-235 10 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  5. КАТЕГОРИИ ЗДОРОВЬЯ И БОЛЕЗНИ В ФИЛОСОФИИ МЕДИЦИНЫ: БИОМЕДИЦИНСКАЯ И ГУМАНИСТИЧЕСКАЯ МОДЕЛИ

    Гилязова, О. С., 2023, In: Сибирский философский журнал. 21, 2, p. 81-92 12 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  6. 2022
  7. Propósitos humanísticos y utilitarios de la educación superior en el contexto del enfoque de competencia: presentación del problema

    Gilyazova, O. S., Zamoshchansky, I. I. & Zamoshchanskaya, A. N., 2022, In: Apuntes Universitarios. 12, 4, p. 197-219 23 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  8. Specific features of universal competences of higher education in Russia in the context of competence-based education: Conceptual analysis

    Gilyazova, O. S. & Zamoshchansky, I. I., 2022, In: Perspektivy Nauki i Obrazovania. 56, 2, p. 77-94 18 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  9. ЗНАЧЕНИЕ SOFT SKILLS В КОНТЕКСТЕ ГУМАНИСТИЧЕСКОЙ, ГРАЖДАНСКОЙ И УТИЛИТАРНОЙ ЦЕЛЕЙ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ

    Гилязова, О. С. & Замощанская, А. Н., 2022, In: Современная высшая школа: инновационный аспект. 14, 4 (58), p. 87-92 6 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  10. Игры и геймификация в образовании: проблема их соотношения в феноменологическом ракурсе

    Гилязова, О. С. & Замощанская, А. Н., 2022, In: Мир науки. Социология, филология, культурология. 13, 1, 38.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Previous 1 2 3 4 Next

ID: 72453