1. 2020
  2. PSYCHOLOGICAL PROFILE OF SUCCESSFUL PARTICIPANTS IN ONLINE COURSES: THE EXAMPLE OF THE RUSSIAN STUDENT SAMPLE

    Maltsev, A., Klimenskikh, M., Savelev, V. V., Lebedeva, J. & Zubova, L., 2020, 14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (eds.). International Academy of Technology, Education and Development, p. 486-493 8 p. (INTED Proceedings).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  3. ОНЛАЙН-ФОРМАТ И ТРАДИЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ: СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ ПРЕДИКТОРОВ УСПЕШНОСТИ СТУДЕНТОВ: глава в книге

    Клименских, М. В., Лебедева, Ю. В., Мальцев, А. В. & Савельев, В. В., 2020, ПСИХОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ: СОВРЕМЕННЫЙ ВЕКТОР РАЗВИТИЯ: монография. Ершова, И. А., Малых, С. Б. & Тихомирова, Т. Н. (eds.). Екатеринбург: Издательство Уральского университета, p. 76-87 12 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

  4. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ РЕСУРС КОНЦЕПЦИИ УЧЕБНО-ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В УСЛОВИЯХ ЦИФРОВОГО ОБУЧЕНИЯ В ВУЗЕ. ЧАСТЬ 2. УЧЕБНО-ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МОТИВАЦИЯ И ОЦЕНКА

    Клименских, М. В., Лебедева, Ю. В. & Мальцев, А. В., 2020, In: Известия Уральского федерального университета. Серия 1: Проблемы образования, науки и культуры. 26, 1 (195), p. 143-148 6 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  5. 2019
  6. ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ ЭФФЕКТИВНОГО ОНЛАЙН-ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ

    Клименских, М. В., Лебедева, Ю. В., Мальцев, А. В. & Савельев, В. В., 1 Jan 2019, In: Перспективы науки и образования. 42, 6 (42), p. 312-321 10 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  7. Психолого-педагогический ресурс концепии учебно-профессиональной деятельности в условиях цифрового обучения в вузе. Часть 1. Учебно-профессиональная ситуация и контроль

    Клименских, М. В., Лебедева, Ю. В. & Мальцев, А. В., 2019, In: Известия Уральского федерального университета. Серия 1: Проблемы образования, науки и культуры. 25, 4 (192), p. 160-167 8 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  8. 2018
  9. ATTITUDE TO DISTANCE LEARNING IN RUSSIAN HIGHER EDUCATION SYSTEM

    Klimenskikh, M. V., Vindeker, O. S., Sheka, A. S., Korepina, N. A. & Maltsev, A. V., 2018, 12TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (eds.). International Academy of Technology, Education and Development, p. 4452-4457 6 p. (INTED Proceedings).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  10. ОСОБЕННОСТИ ВОСПРИЯТИЯ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТАМИ И ПРЕПОДАВАТЕЛЯМИ ВУЗА

    Клименских, М. В., Корепина, Н. А., Шека, А. С. & Виндекер, О. С., 2018, In: Современные проблемы науки и образования. 1, p. 41 1 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  11. 2017
  12. THE RELATIONS BETWEEN HAPPINESS AND ACADEMIC ACHIEVEMENTS, COPING STRATEGIES AND PERSONAL CHARACTERISTICS OF ADOLESCENTS 14-16 YEARS OLD

    Permiakova, M., Ershova, I., Vindeker, O., Tokarskaya, L. & Klimenskikh, M., 2017, INTED2017: 11TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE. Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (eds.). International Academy of Technology, Education and Development, p. 1597-1603 7 p. (INTED Proceedings).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  13. К ВОПРОСУ ОБ ЭФФЕКТИВНОСТИ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ: ИССЛЕДОВАНИЕ ПРЕДСТАВЛЕНИЙ

    Виндекер, О. С., Галендухина, Е. А., Клименских, М. В., Корепина, Н. А. & Шека, А. С., 2017, In: Педагогическое образование в России. 10, p. 41-47 7 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Previous 1 2 3 Next

ID: 53990